Followers

Sunday, 5 April 2009

Mainan baru untuk kayla









Petang ni aku akan hantar kayla balik kerumah mak aku...walaupun seminggu tapi hati aku rasa sedih ......tapi nak buat macam mana nak taknak aku terpaksa hantar kayla..untuk pastikan kayla betul betul sihat....Selagi taska tu tak buat semburan anti virus aku rasa ragu ragu nak hantar kayla balik ke taska tu..

Petang semalam aku n hubby belikan permainan baru untuk kayla....supaya kayla tidak teringatkan aku dan hubby...bila di rumah mak nanti... nasib baik kayla dah serasi dengan mak aku...mungkin tak de masalah sangat... hhmmm mama la yang nangis nanti rindu kat kayla...kayla duduk umah nenek jangan nakal nakal yer... mama sayang kayla..

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers