Followers

Tuesday, 29 September 2009

Bukannya aku marah tapi aku tak suka

Dah lama aku bersabar dengan sikap dia
lagi lagi dia...hebat sangat ker dia...
selama ni dah macam macam aku buat untuk menarik perhatian dia....

Tapi....langsung tiada credit diberi pada aku..
kenapa...dia suka berpura pura
suka menagih simpati pada orang
dia yang memilih cara kehidupan begitu
salah kah aku menerima rezeki yang telah ditentukan tuhan untuk aku

kenapa dia selalu menunjukkan ketidakpuasan hatinya pada aku
huh...muak aku nak melayan kerenah dia...
apa salahnya aku
apa bezanya aku dengan dia...
itu lah yang menyebabkan aku tak suka pada dia...

aku hanya boleh katakan satu perkara pada kau..keluarlah dari kepompong hidup kau..
tak usah la kau mengabdi kan dirikau semata mata nak menunjukkan pada orang
betapa sabarnya engkau..sedangkan sepenuh jiwa raga kau terseksa...

pilih la jalan kehidupan yang selalu kau impikan bukannya memilih jalan untuk menjadi mangsa keadaan....setahun dua kau boleh bertahan lambat laun nanti ko pengsan...sebab terlalu sangat memendam perasaan..dan sentiasa hidup dalam kepura-puraan!!!!!!!!!!!!

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers