Followers

Tuesday, 7 April 2009

Bila Jari menjadi Juri


Boring dah nak tengok AF7 , aku rasa tak patut rubissa dengan zizie terkeluar malam minggu hari tuh..performance diaorang malam tu meletup juga..diaorang dapat kritikan dari juri pun tidak keterlaluan sangat...pelajar lelaki yang di beri peluang menyanyikan lagu dato siti ditaman teman tu boleh pula lupa lirik...terselamat pula...inilah jadinya bila jari menjadi juri...pengundi hanya melihat rupa paras...bakat tak dinilai..agak- agaknya siapa lah yang boleh jadi juara AF7 kali nie...kata transformasi...tapi tak macam transformasi pun...pasni ramailah peminat yang beralih siaran tv...OIM lagi best....

2 comments:

  1. pasal mende2 ketidakadilan macam ni lerr AF makin membosankan... Aduh cepatlah kuburkan....

    ReplyDelete
  2. to shima..

    haah pasni pengkritik mesti bagi kritikan yang laser laser lagi kat pelajar yang ada tu...lagi lagi peserta yang ala ala artis korea tu..harap muka jerkkk

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers