Followers

Friday 10 April 2009

Geram ....!!!!


Hih geram betul aku dgn staff baru aku nih..tak faham bahasa ke aku cakap bos takder ..pegi meeting kat hq..duk lagi menepek kat depan meja aku nih buat apa.. nak minta cop n sign bos pun tunggu ler lepas jumaat..aku dah ulang 3 kali bos tak der ada meeting kat hq kl.....masih lagi tercegat depan aku... nak aku cakap prancis ker...aku cakap melayu pun tak faham ..macam mana lak kalau cakap prancis...sengal la mamat nih.. dengan datang keje baju tak bergosoknye...ni dah sah pagi tadi bangun lambat...sebat je baju apa yang ada agaknya... tak sesuai langsung...macam mana la student nak respek...kat dia..dengan gaya selekeh datang keje...huh....tak sesuai...

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers