Followers

Sunday, 12 April 2009

Jalan jalan ke Zoo Negara




lepas beli hadiah,kitaorang masuk ke aquarium tuanku abdul rahman ...kat dalm zoo ni juga..tapi aku tak dapat rakam kan gambar kerana tidak di izinkan menggunakan camera...hampir 4 jam berjalan cuaca pun tidak mengizinkan kami pun balik...ini lah hari yang paling indah kami sekeluarga..... Sweet Memory April 2009

mama kayla nak barney ....

Comel tak kayla mama

aku sempat singgah kat kedai souviner beli permainan untuk kayla untuk dijadikan kenangan....


Walaupun Kayla baru 1 tahun setengah...aku tau dia masih belum lagi mengenali binatang binatang yang ada di zoo negara ni..tapi riuh juga mulut dia bile melihat binatang binatang yang ada kat sini...



Setelah 2 minggu kayla di kuarantin di rumah akibat jangkitan virus kaki tangan dan mulut...aku n hubby ambil keputusan untuk bawa kayla kuar pegi jalan jalan...setelah selesai sarapan pagi kami masih terfikir ke lokasi mana yang agak menarik untuk kami kunjungi...ke shoping complex...agak membosan kan...lagi lagi hujung minggu sudah tentu ramai orang..hubby bagi idea nak pegi ke zoo negara...ok juga lagi pun aku sudah lama tidak kesana..seingat aku masa aku umur 9 tahun..itu lah kali terakhir aku ke zoo negara..bersama emak ayah dan adik beradikku bayangkan berapa lamanya...sampai lah aku dah kawin dan dah ada anak..mungkin kali ini giliran aku dan hubby pula untuk bawa anak ku melawat zoo negara...Sebelum ke zoo aku singgah di rumah ayah ambik adik aku yang bongsu camelia qistina....seronok la kayla bila ada kawan...lagi pun camelia tak pegi mana mana ...bila dia tau aku nak pegi zoo cepat cepat dia siap....ok nak tau apa lagi yang terjadi kat zoo jom layan cerita aku....












No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers