Followers

Friday, 6 March 2009

Kekasih Hati berwajah baru





Lama aku berpisah dengan kekasih hati aku ni..dekat 3 minggu. Rindu giler.Malam tadi aku ambik kat bengkel,kekasih hati ku berwajah baru.Hensem tak kawan kawan.

Koyak juga la poket aku bulan nie berabis kat kekasih hati aku ni hampir $00000.00. Tapi sayang punya pasal tak kesah la. Insyaallah kalau ada rezeki tukar sit pulak..

6 comments:

  1. cantik kete bole la next week g old town white coffee dgn kete cat baru

    ReplyDelete
  2. nak ikut naik kete baru tu.........

    ReplyDelete
  3. nak ikutttttttttt jugakkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. boleh boleh boleh.....jom...

    ReplyDelete
  5. hmm bau cat lagi ler.... 3x broom sampai he3

    ReplyDelete
  6. kak syifa ada bran ke nak race dgn aku
    broom 3x aku dah sampai hehehe....

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers