Followers

Tuesday 24 March 2009

Ayah n mama pegi london

Ayah n mama dah sampai London agaknya....kitaorang masih tak dapat hubungi ayah n mama lagi.. Tinggal la kitaorang adik beradik kat bangi.. diaorang pergi atas urusan kerja..lama juga la 2 minggu. Kesian kat qistina & aiman..adik adik aku tu tak pernah kena tinggal lama lama macam tu..tapi nak buat macam mana masing masing dah sekolah.. ayah cakap kalau ada rezeki insyaallah dia bawa anak anak dia semua pergi london.. wah seronoknya...Ayah n mama pesan suruh tengokkan adik adik masa diaorang takder...tina & aiman tinggal kat umah uncle aku..tak ler risau sangat..cuma tina la nangis sikit...aku pulak tak boleh tengok adik kesayangan aku tu menangis mula la air mata aku pun meleleh sekali...tapi hubby aku janji dgn tina nak bawa pegi jalan hujung minggu nih...bukan apa nakpujuk bagi dia jangan menangis lagi..aku harap harap mama dengan ayah bawa balik souvenir yang best 2 untuk kitaorang nanti....

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers