Followers

Tuesday, 3 February 2009

Saksikan rancangan Upin & Ipin Di Tv 9

Hai kawan kawan...sesiapa yang minat dengan kartun upin & ipin ni jangan lupa saksikan rancangan mereka pada hari ini jam 7.30 malam di tv9... betul betul betul.....

2 comments:

  1. salam.. anak kita suka sgt nengok cita upin dan ipin ni... bangun pagi je mesti kena bukak cd ni... kekadang tu satu hari...asyik on je CD tu... tp mmg best kan cita ni... tak sabar nak tunggu kuar kat panggung 12.2 nanti...

    ReplyDelete
  2. Anak exa pun suka juga kalau pegi taska pun nak bawa cd tu...lagi lagi part nak mkn ayam goreng tu... hari ni ada citer upin tau kat tv jgn lupa tgk

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers