Followers

Friday 6 February 2009

Merci Beau Coup Mon Cheri

semalam aku diserang migrain ....tuhan je yang tahu betapa sakitnya kepala aku....sampai bila agaknya akan ku tanggung kesakitan sebegini.
`Merci Beau Coup Mon Cheri' .....setiap kali aku kena serangan migrain ni mon cheri tak pernah biarkan aku menahan sakit sorang-sorang.mon cheri akan selalu picitkan tapak kaki aku untuk melegakan rasa sakit.Tapi kesian mon cheri,malam tadi baru nak tido aku pula termuntah atas katil.aku tak sempat nak berlari ke toilet sebab kepala aku sakit macam nak pecah.. mon cheri la yang angkat aku g toilet... aku mandi dulu pastu aku tidor...

Merci beau coup mon cheri .. J'taime..

1 comment:

  1. Ciannya awk.. saket kite same la :(
    xpe, byk2 bersabar eik. sesungguhnya sakit tu penghapus dosa2 kecil, insyaAllah ;)

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers