Followers

Friday 17 September 2010

Setelah Sekian Lama

Setelah sekian lama aku membiarkan blog aku ni tanpa sebarang catatan.
masa tidak mengizinkan aku untuk terus mencatat segala aktiviti aku.. hari ni terbuka pintu hati untuk melihat keadaan blog ku ini.. terasa rindu teramat sangat ingin mula mencatatkan aktiviti harian ku.

Walaupun tidak banyak cerita yang menarik ....tapi kita masih lagi di dalam mood raya kan..boleh la aku share kan cerita cerita menarik aku sepanjang hari raya. Tahun ini aku beraya di rumah mentua di teluk intan...dan berkunjung di rumah saudara mara hubby aku di taiping.. best sesangat..kayla dapat balik kampung opah kat taiping.

Bersama nenda tersayang

Kalau tahun tahun sebelum ni kayla masih kecil ...mungkin tidak faham lagi apa makna raya..tahun ni dia dah pandai maklumlah umur pun dah 2 tahun lebih ..bakal nak jadi kakak next year . Seronok melihat keletahnya bila atok,opah ,pakcik dan makcik dia beri duit raya.
Dengan pelat german nya `tima aceh selamat ari aye ' heheh itulah yang buat kami satu keluarga ketawa melihat keletahnya.. bukan tu saje dalam sibuk orang bergambar dia sibuk sama nak tangkap gambar ..berebut kamera dengan abah dia. nasib baik kamera sekarang ni boleh pilih gambar yang mana nak di cuci je. walaupun dia main tekan je kamera tu banyak gak gambar yang di ambilnya menjadi.

antara gambar-gambar yang di ambil oleh kayla

walaupun gambar gambar kat atas ni yang kayla ambik nampak blur ..tapi siapa sangka kan kanak2 usia 2 tahun zaman sekarang bijak dan cepat belajar sesuatu yang baru. heehe melayan kerenah anak kadang 2 boleh buat aku ketawa sendirian. hhmm aku rasa stop kat sini dulu kang makin banyak pulak aku melalut..di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua followers dan sesiapa sahaja yang baca blog aku ni... :)







1 comment:

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers