Followers

Wednesday, 11 November 2009

alkisah budak kecik ni...


bersungguh-sungguh makan

tangan kiri pulak

nyum sedapnya

dah habish...

sejak kayla dah duk rumah nek yan macam macam perangai dia nak tunjuk kat mama...sekarang makan tak nak lagi mama suap dah nak makan sendiri...bila dipujuk nak suapkan dia akan lari dan menangis... konon dia dah besar sangat la tu...
tapi mama happy sangat tengok kayla dah semakin sihat,makin cerdik dan petah bercakap....
yang paling mama suka bila susu kayla dah habis ...dia akan cakap mama dah habish...siap letak botol atas meja:) Sedar tak sedar umur kayla dah nak hampir dua tahun.. sekejap je masa berjalan sekarang...apa pun mama bersyukur sangat anak mama dah sihat..dan mama harap kayla akan terus sihat seprti biasa...

1 comment:

  1. suka tengok mata kayla...bulat je..sini la achik cubit pipi sekali.

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers