Followers

Wednesday, 12 August 2009

AKHIRNYA.....

Salam kepada semua yang mengikuti blog aku ini...setelah sekian lama hari ni baru la aku terfikir untuk mengaktifkan semula blog aku nih. Dah penuh sawang...rupanya hehehe dah lama tak ku updatekan cerita cerita baru ..aku bukan malas ke apa tapi ada la sebab sebab tertentu yang tidak boleh aku kongsi kepada semua....ssshhhh biarlah ia menjadi rahsia aku..

Diam tak diam sedar tak sedar minggu depan semua umat islam di seluruh dunia akan menyambut kedatangan bulan ramadhan almubarak....ha sesape yang belum habis lagi ganti puasa tu..cepat cepat ganti masih sempat lagi....huhuhu

Hari ni aku cukup puas hati kerana aku telah selamat lari dari mereka meraka yang aku geruni...wah bunyi macam takut je kan... tapi itula tuhan punya kuasa kan...alhamdulillah syukur..yang pasti aku bebas untuk buat apa yang aku suka lepas nih.. dan aku bahagia disamping suami anak dan keluarga aku.....itu lah manusia kan memang susah untuk di mengertikan..depan nampak je baik tapi hati dia kita tak tahu... kadang kadang aku jadi fobia bila memikirkan kisah kisah yang lepas tu.....


Ok aku stop takat tu jer aku memang tak nak ingat dah...aku nak mulakan hari hari baru dalam hidup aku.. thanks to my beloved friends syeffa..selalu menjadi teman dikala aku suka dan duka..
semoga persahabatan kita akan kekal buat selama lamanya...ameen..

Buat semua blogers exa ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan...dan dapat mempebanyakkan amalan mudah mudahan kita semua dilindungi dan dikasihi oleh allah s.w.t...
insyallah...

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers