Followers

Tuesday 2 February 2010

Happy birthday my dear..

Allah selamat kan kamu...

Allah selamat kan kamu...

Allah selamatkan Mikayla Sofea

Allah selamat kan kamu... ( Versi Orang melayu )


Happy birthday to you

Happy birthday to you

Happy birthday Mikayla sofea

Happy birthday to you... ( versi orang puteh )


Hari ni genap lah umur mikayla 2 tahun...bukan main suka lagi dia bila aku nyanyikan lagu hari jadi unuk dia. Pandai kan budak zaman sekarang..dah boleh tau lagu happy birthday..melompat lompat dia gembira.. sambil peluk peluk n cium aku..agaknya dia nak ucap terima kasih kat aku kot hehe..

Tapi dalam dalam dia seronok tu aku kesian juga tengok dia, batuk dan penat. Pulak tu kayla ni susah makan ubat kalau nak bagi makan ubat kena paksa dia..kalau tak di paksa lambat la baikkan. Harapan aku semoga dia cepat sembuh dari batuk n selsema. 2 hari ni aku duk jaga dia boleh la bagi makan ubat ikut masa yang di tetapkan. Kalau duduk rumah pengasuh esok tak tau la mesti makcik tu tak sampai hati nak bagi dia makan ubat kalau dia dah menangis nangis.

Dah tertidur pun dia. boleh la aku menyiapkan misi aku..Ha dah lupa ker..misi apa..ni mesti tak baca n3 sebelum nih. Kan aku dah bagi tau hari ni nak celebrate birthday dia,aku buat kecik kecik je panggil adik beradik aku n atuk nenek dia. Ni pun tengah duk memikir mikir nak masak apa untuk dia. Maybe aku masak yang simple simple je kot. bukan nak wat kenduri pun ..huhu.

Akak nak berhenti cerita ni..kalau asyik duk mengadap benda nih satu keje pun tak jadi nanti. Nanti akak updatekan lagi n3 nih...tunggu yer..kita tengok kayla potong kek macam mana!! ok tada.....

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers