Followers

Wednesday, 3 February 2010

3rd anniversary....

Hari ni genap usia perkahwinan aku yang ke 3 tahun..aku rasa macam baru bercinta semalam dengan hubby aku ..macam tak percaya.tapi inilah kenyataan nya.

Memandangkan sekarang hubby aku sibuk dengan kerja dia , jadi tak de celebration la untuk malam ni..mungkin akan aku raikan hujung minggu nih..tapi kat mana yer..aku memilih lokasi victoria station untuk meraikan ulang tahun perkahwinan kami yang ke 3. Kebetulan juga ulang tahun perkahwinan aku dan birthday anak aku di sambut dalam bulan yang sama.

Terima kasih cayunk..bagi kad ucapan yang cantik n unik ...sungguh saya terharu...
eh ehe..korang mana boleh tau apa cerita dalam kad tu..hehehe..biasala ayat bunga bunga...malu nak cerita.

semoga ikatan antara kita kekal hingga ke akhir hayat ..insyaallah ...

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers