Followers

Tuesday, 29 December 2009

Makan bersama adik-adik

Dapat berkumpul dengan adik adik hubby sabtu lepas seronok sangat..memang aku dan hubby dah plan nak bawa adik adik pegi makan ikan bakar kat bagan lalang,memandangkan sorang daripada adik hubby baru habis spm dan akan mengikuti program latihan khidmat negara pada 2 januari ni...

Aku n hubby buat macam tu untuk bagi sokongan moral pada dia.Pada mulanya dia keberatan untuk mengikuti program tersebut.. maklum la selama ni duduk di asrama...baru nak berehat rehat di rumah dah nak kene pegi plkn pulak.

Seronok dan puas hati bila dia bersetuju untuk mengikuti program tersebut..bagi aku la program macam tu memang bagus untuk remaja lepasan spm..dari duduk dirumah buang masa dan berpeleseran di pusat membeli belah tak de apa faedahnya.. bila ikut program tu dapat macam macam pengalaman.. zaman aku dulu di panggil program khidmat sosial negara..tapi tak la wajib macam sekarang..masa tu sukarela siapa yang nak pergi kena mendaftarkan diri di pusat belia negara .

Hari ni aku tulis sikit je memandagkan sekejap lagi aku nak bertolak ke johor bharu untuk bercuti di singapore bersama hubby n kayla..dah lama aku teringin nak ke sana..walaupun dia sebelah malaysia je..tapi nak tau juga apa yang ada disana..ok lah aku stop kat sini..insyaallah balik dari singapore nanti akan aku update cerita baru...


kayla ....serius je mukanya..lapar nih..

Habis semua lauk..sedap sungguh berbaloi baloi..

mimy dengan mr x nya...

comelnya anak mama..kawan dangan azza ek..

1 comment:

  1. berkumpul ramai-ramai mcm ni memang seronok, makan pun selera habis punya. syok kan kumpul adik beradik mcm ni...

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers