Followers

Sunday 11 October 2009

saat yang mencemaskan

malam tadi tepat pukul 12.30 malam anak ku mikayla di serang demam panas ...kesian melihat keadaan dia menggigil kesejukan...tiba tiba aku terperanjat bila matanya menarik ke atas..tuhan saja yang tahu bagaimana perasaan aku...aku menjerit memanggil suamiku...aku terus mendukung anak ku kayla ke dalam bilik air,aku mula menyiram air dari kaki naik terus ke anggota badan hingga ke kepala..kayla hanya diam tidak bersuara..matanya masih lagi keatas ..aku dah tak tau nak buat apa..airmata mula menitis berjujuran di pipiku..aku bingung ..ya allah selamat kan lah anak ku ..doa dari hati kecil ku..suami ku tidak putus putus memanggil nama anak ku..kayla kayla..kayla...

kayla mula menangis..aku selimutkan badannya dengan towel basah..dan terus membawa nya kehospital... suami ku memangku kayla ..aku memandu dalam keadaan ketakutan dan risau..seluruh anggota badan ku menggigil...ya allah selamatkan lah anakku....astagfirullah al azim astagfirullah al azim astagfirullah al azim...aku memecut laju..tiba di wad kecemasan..kayla diberi bantuan pernafasan...suhu badannya terlalu tinggi ketika itu...nurse dan dr mengelap badan kayla dgn towel basah...keadaan kayla terlalu lemah...

airmata aku tak berhenti mengalir...suami ku cuba menenangkan aku...dah ada respon dari kayla ..kayla menangis ...tangan dan kaki masih lagi sejuk...dr masukkan ubat di punggung kayla...alhamdullillah syukur semua nya selamat...kayla mula sedar..aku peluk kayla sampai dia tidur di pangkuan ku... kayla ditahan di wad buat sementara waktu untuk memastikan suhu badan kayla akan kembali normal...kerana dr risau dan bimbang takut suhu badan kayla akan naik lagi.

ya allah selamatkanlah anakku kayla sembuhkan lah demam nya ....semoga kayla aktif seperti biasa....

1 comment:

  1. smoga kayla dibawah perlindungan Allah SWT n cpt sembuh....take care!

    ReplyDelete

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers