Followers

Saturday, 24 January 2009

Artis Kesayangan

Lepas habis makan kitaorang masuk kat parkson grand... saje jer nak cuci-cuci mata..tapi takder apa pun yang exa berkenan.Exa keluar dari parkson dgn kak lin,kak Iez & kak wani..ingat nak balik,sebab time dah nak dekat pukul 2. Tapi kak aida masih lagi beratur kat kaunter nak buat bayaran.. Tunggu la sekejap kak iez ajak pegi keluarkan duit turun je nampak kedai jual cd & dvd exa singgah jap.Tiba tiba exa nampak gambar artis kesayangan exa dengan album terbarunya...wahhh ...berbunga rasa hati.
Tapi pada masa yang sama exa nak beli cd tu duit pula tak der frust betul rasanya..kak wani pula datang dari belakang dia kata kalau nak beli pinjam la duit dia...kata minat sangat ....exa pun pinjam la duit dia sebab dia tau exa minat gila dengan artis nie .. Thank you kak wani...nak tgk sape artis kesayangan exa ni..... tunggu..

No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers