Followers

Saturday, 24 January 2009

Alamanda Putrajaya

Tengok kak lin berselera sungguh tak nampak orang belakang nih..

alah malu malu pula....


sempat juga la exa ambik gambar kat foodcourt ni...ini la wajah wajah kawan kawan exa yang dah kekenyangan kak wani & kak Iez senyum lebar dah kenyang



exa & kak aida baru habis makan


Tengahhari tadi exa n member 2 seangkatan keluar pegi lunch kat alamanda putrajaya.Konon-kononnya nak pegi beli barang barang keperluan dapur..tapi tak jadi pula. Nak dijadikan cerita exa ingat nak keluarkan duit kat Atm alamanda sebab mesin Atm kat mfi ni rosak.

Sampai je kat alamanda kitaorang jalan la cepat 2 sebab mengejar masa.Exa dengan kak iez cari mesin atm nak keluar kan duit,tiba je kat mesin Atm tu Ya allah punyalah ramai umat tengah beratur nak keluarkan duit.Kalau di tunggu mau 1/2 jam.Exa pun teruslah cancelkan niat exa nak beli barang dapur tu.Terus exa n kak iez cari kak lin ,kak aida & kak wani.. Dah pukul 1 ...Perut pun dah keroncong,kitaorang jalan pegi food court.











No comments:

Post a Comment

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Kids Birthday

Lilypie Fifth Birthday tickers